به وب سایت رسمی محمد حسن زدا خوش آمدید !


همايش كارگزاريها - اسفند 95 - تهران

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:

گسترش فعالیت و ارتقاء خدمات کارگزاری ها در سازمان تأمین اجتماعی دنبال می شود

 

همايش كارگزاريها - اسفند 95 - تهران

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در همایش سراسری مدیران کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سازمان تأمین اجتماعی برنامه اصولی برای ارتقاء خدمات کارگزاری ها وجود دارد و در حال حاضر نیز بخش قابل توجهی از خدمات سازمان از طریق کارگزاری ها ارائه می شود.

وی افزود: کارگزاری ها علاوه بر خدمات جاری سازمان که تا کنون به مراجعه کنندگان ارائه می دادند باید برای ارائه خدمات بیشتر بویژه خدمات میدانی نیز آماده باشند.

زدا با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه بازرسی هوشمند در سازمان تأمن اجتماعی عملیاتی شده است، اظهار داشت: با اجرایی شدن این برنامه بازرسان سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تجهیزات الکترونیک به فعالیت می پردازند و شاهد افزایش قابل توجه کارآمدی و اثربخشی در بازرسی هستیم.

وی در ادامه گفت: کارگزاری های برون مرزی نیز در سازمان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرده اند و تا کنون در ١٢ کشور کارگزاران تأمین اجتماعی مشغول به کار هستند.

همايش كارگزاريها - اسفند 95 - تهران

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی، واگذاری بازرسی از دفاتر قانونی به کارگزاری ها را اقدامی در راستای ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: این کار منجر به رسیدگی مناسب به دفاتر قانونی شده است و امیدواریم با ارتقاء تعامل موسسه حسابرسی تأمین اجتماعی و کارگزاری ها شاهد تداوم و ارتقاء این خدمات باشیم.

 

علی برین، نماینده هیأت کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این همایش گفت: کارگزاری های تأمین اجتماعی بهترین گزینه برای برون سپاری خدمات این سازمان هستند.

 

وی افزود: کارگزاری ها در حال حاضر ٢٢ نوع خدمت به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتمالعی ارائه می دهند و محول کردن بازرسی از دفاتر قانونی به کارگزاری ها یکی از بهترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی است که باعث بهبود خدمات و ارتقاء رضایتمندی جامعه نیز شده است.

برین افزود: فعالیت کارگزاری ها باعث صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی می شود.

 

سعید تاجیک، سرپرست دفتر کارگزاری های تأمین اجتماعی نیز گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای گسترش خدمات کارگزاری ها برنامه اصولی دارد و از زحماتی که کارگزاری ها برای خدمت به جامعه بر عهده دارند مطلع هستیم و قدردانی می کنیم.

وی افزود: مدیریت سازمان تأمین اجتماعی نیز به خوبی از وضعیت فعلی کارگزاری ها آگاهی دارد و برای ارتقاء خدمات کارگزاری های و بهبود خدمات آنان تلاش صورت می گیرد. 

ادامه مطلب

منوی اصلی

وب سایت رسمی محمدحسن زدا

تقویم

    <    «  شهریور 1396  »    >
    شیدسچپج
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

نظرسنجی

    

    عالی
    خوب
    متوسط
    بد
    نظری ندارم


گزارش آماری سایت