به وب سایت رسمی محمد حسن زدا خوش آمدید !


مدیریت جهادی در تأمین اجتماعی تحقق یافته است

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی

با تأکید بر اینکه این سازمان با بیرون آمدن از حاشیه به مسیر اصلی خود بازگشته و در چارچوب مقررات و محاسبات بیمه ای حرکت می کند، ‌افزود: با تلاش همکاران خدوم و تدابیر مدیران سازمان تأمین اجتماعی بودجه 32 هزار میلیارد تومانی سال 93 سازمان که بالغ بر 25 درصد بودجه کشور است، محقق شد و این نمایان گر تحقق مدیریت جهادی در سازمان تأمین اجتماعی است.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در جلسه شورای اداری خاص اداره کل آذربایجان شرقی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با تکیه بر سرمایه های انسانی و دانش و تجربه همکاران توانسته است تعهدات خود را در تمامی حوزه انجام دهد به نحوی که در ابتدای سال 94 علیرغم عدم وصول حق بیمه در 15 روز اول فروردین ماه توانسته است حقوق مستمری بگیران را در موعد مقرر پرداخت نماید.

زدا، ‌با اشاره به اینکه تعداد افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی 40 میلیون نفر است، افزود: ضریب پشتیبانی این سازمان در مقایسه با سایر صندوق‌های بازنشستگی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و میزان آن با رقم 5/6 در سال‌های اخیر ثابت بوده که نشانگر پایداری این صندوق است.

وی ضمن پوزش از مخاطبین سازمان برای اختلالات بوجود آمده در سیستم اتوماسیون و ارائه خدمات غیر حضوری سازمان در روزهای اخیر،‌ خاطر نشان کرد: برنامه عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی در دست تدوین است که با اجرایی شدن آن توسعه اتوماسیون و خدمات الکترونیکی سرعت بیشتر خواهد گرفت.

رحیم اردلان، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل استان، ‌کسب رتبه دوم کشور طی سال 92 و شش ماهه اول 93 بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان را نشانگر تلاش و همت همکاران دانسته و اذعان داشت: علی رغم کسری کادر، گام های مؤثری در جهت بهبود فرآیندها و تسهیل و تسریع امور در استان انجام شده است که از آن جمله می‌توان به کسب رتبه سوم کشوری در بازرسی کارگاه ها و بهبود فرآیند اجرایی بررسی مشاغل سخت و زیان آور و مقرری بیکاری در جهت صرفه جویی در مصارف سازمان اشاره کرد.

اردلان پالایش بیمه شدگان خاص را در استان آذربایجانشرقی از اقدامات مؤثر دیگری دانست که با پالایش 20 هزار پرونده زمینه برخورداری مشمولین واقعی از مزایای مقرر در قانون فراهم شده است.

وی همچنین طرح ارائه خدمات نوین را از اقدامات مؤثری دانست که موجب کاهش حجم مراجعات در سطوح شعب خواهد شد و این طرح با آسیب شناسی های لازم به صورت پایلوت در شعبه 6 تبریز اجرا می‌شود.


بازدید کننده عزیز, شما هنوز در سایت عضو نشده اید.
لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
چاپ مطلب
alert اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

منوی اصلی

وب سایت رسمی محمدحسن زدا

تقویم

    <    «  تیر 1397  »    >
    شیدسچپج
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031 

نظرسنجی

    

    عالی
    خوب
    متوسط
    بد
    نظری ندارم


گزارش آماری سایت