به وب سایت رسمی محمد حسن زدا خوش آمدید !


ارائه خدمات غیرحضوری و برون‌سپاری

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی کم کردن فشار کاری واحدهای اجرایی این سازمان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تحقق این هدف ارائه خدمات غیرحضوری و برون‌سپاری با جدیت پیگیری می‌شود.

ارائه خدمات غیرحضوری و برون‌سپاری با جدیت پیگیری می‌شودبه گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، محمدحسن زدا همزمان با هفته تأمین‌اجتماعی در جمع کارکنان این سازمان، گفت: باید با استفاده حداکثری از فن‌آوری به دنبال کم کردن مراجعه به شعب باشیم و این کار رضایتمندی بیشتر بیمه‌شدگان را به دنبال دارد.
وی با اشاره به دریافت اینترنتی لیست حق‌بیمه تأمین‌اجتماعی، گفت: در آینده نزدیک ابلاغ‌های سازمان نیز به صورت الکترونیک انجام می‌شود و باتوجه به پایلوت پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان در شعب 6 و 27 تهران از ماه‌های آینده امکان اجرای این برنامه نیز فراهم می‌شود.
وی ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان اختیاری و مشاغل آزاد را از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد.
زدا برون‌سپاری خدمات تأمین‌اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: در این رابطه تعداد کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی به 270 مرکز می‌رسد که با این کار شاهد کاهش محسوس مراجعات به شعب خواهیم بود.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی از نهایی شدن طرح ماتریس همپوشانی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح وضعیت بیمه‌ای تک‌تک ایرانیان مشخص می‌شود و شاهد بهبود فرآیند خدمت‌رسانی بیمه‌ای به مردم خواهیم بود.

 


بازدید کننده عزیز, شما هنوز در سایت عضو نشده اید.
لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
چاپ مطلب
alert اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

منوی اصلی

وب سایت رسمی محمدحسن زدا

تقویم

    <    «  بهمن 1396  »    >
    شیدسچپج
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930 

نظرسنجی

    

    عالی
    خوب
    متوسط
    بد
    نظری ندارم


گزارش آماری سایت